niedziela, 20 kwietnia 2014

Słowo wstępu.

Witam was na moim blogu! Ci co czytali moje opowiadania (Never Ending Love i 2 o Gregorze) znają mnie już doskonale. Ale Ci co nie nic o mnie nie wiedzą. Mój styl pisania nie jest perfekcyjny,ale jest na dobrym poziomie. Popełniam niekiedy błędy ortograficzne czy składowe i mówię wam o tym od razu. Jeśli bylibyście tak mili i nie zwracali na to uwagi byłabym wam bardzo wdzięczna :) :D  A teraz co nieco na temat opowiadania "Zawsze nie istnieję".Będzie ono jak zauważyliście o polskiej kadrze. Dotychczas pisałam o niemieckiej i austriackiej kadrze,więc teraz czas na polską. Występuję w nim dziewczyna skrzywdzona przez los,która studiuję dziennikarstwo.Przykłada bardzo dużą wagę do nauki,by zapomnieć o wydarzeniu z kilkunastu lat temu.Ale czy o tym da się zapomnieć? O czym?Dowiecie się w prologu.Kiedy go opublikuję o tym za chwilę. Dlatego też by się utrzymać pracuję w kawiarni i mieszka w Wiśle. Jej życie nieco się zmienia gdy na czacie na Facebooku dostaję wiadomość od pewnego bruneta. Tak też zaczyna się ich poznawanie się. Nie wieżą,że spotkają się w rzeczywistości,ale los ich zaskakuję.Co będzie dalej? Tego dowiecie się czytając to opowiadanie. Na dole możecie dołączyć do obserwatorów,lub subskrybować blog przez e-maila ,na który będą wysyłane nowości o rozdziałach. 
Prolog pojawi się tutaj po zakończeniu historii Never Ending Love,na którą zapraszam ,tę które nie przeczytały :) 
Życzcie mi powodzenia. Mam nadzieje,że dam radę zakończyć tę historie tak jak inne oraz,że będzie was tutaj tak dużo lub nawet więcej jak na blogu o Nikoli i Andreasie. 
Życzę Wesołych i Zdrowych Świąt Wielkanocnych,spędzonych w rodzinnym gronie oraz mokrego Dyngusa. 


Kaśkablogera ;3

10 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na prolog i rozpoczęcie tej historii z nadzieją , że będzie równie ciekawa jak pozostałe!

    Wesołych!
    http://wiaze-z-toba-codziennosc.blogspot.com/
    Ann.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Wzajemnie :* Szkoda,że mało się ujawniałaś na opowiadaniu o Nikki.Mam nadzieję,że tutaj będzie widać twoją obecność pod każdym komentarzem :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Już czekam na prolog. Byłam na jednym z poprzednich opowiadań, więc ciekawi mnie, jak będzie wyglądało to, które się tu szykuje. Życzę powodzenia i weny oczywiście.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również pozdrawiam :* Liczę,że będziesz wyrażać swoją opinię w komentarzu :)

      Usuń
  3. Jestem jestem. Ludzie kadra reprezantacji Polski? Kaśka nie wiem czy Ci juz mowilam, ale normalnie Cie kocham. Najpierw Gregor, ktorego niestety przeczytalam po zakonczeniu. Nastepnie Andreas. No kocham tego czlowieka. Jeszcze ciekawa bohaterka. Teraz Polacy. Napisalas, ze brunet. Kto to moze byc? Stawiam na Maciusia, bo go po prostu uwielbiam (ale to chyba widac po nazwie).No i dziewczyna skrzywdzona przez los. Masz mnie! Nie no nawet gdyby bylo to o Severinie, ktorego nie znosze i takbym przeczytala, bo piszesz to ty! Mam nadzieje, ze prolog pojawi sie szybko, ale tez nie chce konca Andreasa i Nikki. A w szczegolnosci smutnego, chociaz i tak takie bedzie. Ale w sumie to spoko. Nie to zebym chciala zle dla Nikki i Andiego, ale takie zakonczenia sa zadziej. Czekam na prolog. Buziaki: *
    Iza. (pierwszy raz sie podpiasalam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się ciesze,że jesteś. Bałam się,że po Nikoli mnie opuścisz. Nie mówiłaś :D Haha,ja ciebie też (po koleżeńsku,żeby nie było ,że coś :D). Dziękuję :3 Widać widać :) Ja po raz pierwszy przeczytałam to jako "kocurginia" xD Głupia ja! :D Och dziękuję :* Już nie chwal tyle,bo się zarumienię :3 Nikki losy są już policzone,na 4 rozdziały i epilog. Będzie :) Dziękuję ,że jesteś moją wierną czytelniczką :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Nie czytałam Twoich poprzednich opowiadań ale to mam zamiar :)
    Czekam z niecierpliwością! Oraz zapraszam do siebie - let---it---go.blogspot.com :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się,że zdecydowałaś się przeczytać to opowiadanie :) Nowa czytelniczka :) Już tylko 4 rodziały i epilog w starym opowiadaniu,a tuż potem tutaj pojawi się prolog :) Pozdrawiam :* Może wpadnę w wolnej chwili :)

      Usuń
  5. No jak będą nasi biało-czerwoni to grzechem nie czytać;) A jeszcze Maciek... kocur ognia:* Czekam na prolog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) Nom Maciek-ulubieniec polskich dziewczyn :D Już niedługo ;) Pozdrawiam ;*

      Usuń